Strona główna · Wskazówki dla jąkających · Autoterapia jąkania · Forum · Jak pomóc osobie jąkającej? · FAQ · Kontakt
Logowanie
> Nazwa Użytkownika

> Hasło

Zapamiętaj mnie
Zaloguj jako ukryty

Kluby J
Czat
Materiały archiwalne
Wiadomość
Aby móc czytać całe forum i brać czynny udział w dyskusji należy się zarejestrować, a następnie zalogować w serwisie.
Zobacz Temat
Demostenes.eu to największy w Polsce wortal poświęcony jąkaniu | Ważne treści | Jąkanie ogólnie
Autor Potrzebuje pomocy !! jak poradziłem sobie w kilkudziesięciu % z jąkaniem
kunik992
Użytkownik

brak
Dodane dnia 24-03-2017 21:18 #1
Witam serdecznie forumowiczów,
Mam na imię Kamil i jestem studentem Psychologii w biznesie , pracuje w marketingu sieciowym , a po w wolnych godzinach jestem Trenerem personalnym. Czemu to wymieniam? Chciałbym wam pokazać jak ja poradziłem sobie z jąkaniem które nadal jest ale przyciszone. Wszystkie te zajęcia wymagają dużej ilości komunikacji , rozmowy , relacji z drugą osobą . Wypowiadania się na ogóle dużej ilości osób itd .

Zacznę od początku ....
Jestem osobą która się jąkała w taki sposób że nie mogłem wypowiadać słów bałem się rozmawiać z siostrą , mamą , a co dopiero z kolegami .O szkole tym bardziej nie wspomnę każdy poranek to ból brzucha i strach przed tym że dziś Kamil na polskim bd CZYTAŁ coś MÓWIŁ przy WSZYSTKICH.
Było poprostu kiepsko nie chciało mi się żyć bałem sie odezwać moje zdanie się nie liczyło bo zanim je wypowiedziałem dla wszystkich traciło sens ... Było to bardzo przykre.
Co zrobiłem ?
Zacząłem oczywiście od ćwiczeń przepone itd itd ... wiesz pewnie o co chodzi oczywiście wszystko jak krew w piach jak sam gadałem to było super ale jak któs przy mnie był klapa zapadałem sie pod ziemie.