Strona główna · Wskazówki dla jąkających · Autoterapia jąkania · Forum · Jak pomóc osobie jąkającej? · FAQ · Kontakt
Logowanie
> Nazwa Użytkownika

> Hasło

Zapamiętaj mnie
Zaloguj jako ukryty

Kluby J
Czat
Materiały archiwalne
Wiadomość
Aby móc czytać całe forum i brać czynny udział w dyskusji należy się zarejestrować, a następnie zalogować w serwisie.
Zobacz Temat
Demostenes.eu to największy w Polsce wortal poświęcony jąkaniu | Pozostałe tematy | Studenci logopedii / logopedzi
Autor Nagranie audio dziecka jąkającego się - oferuję czekoladę ;)
Monika111
Użytkownik

brak
Dodane dnia 19-11-2016 09:57 #1
Dzień dobry,
jestem studentką Podyplomowych Studiów Logopedycznych na UWr. Potrzebuję nagrania audio dziecka jąkającego się w wieku szkolnym min. 300 słów po stronie dziecka (monolog dziecka, które coś opowiada, opisuje itp. jak najmniej interwencji dorosłego w tę rozmowę). Jeżeli jesteś z Wrocławia oferuję własnoręczne dostarczenie czekolady (czy ulubionej rzeczy dziecka), natomiast jeżeli jesteś spoza mogę wysłać pocztą ;).
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Nagranie audio dziecka jąkającego się - oferuję czekoladę ;)
virino
Użytkownik

brak
Dodane dnia 20-11-2016 16:36 #2
Zanim zacznie Pani analizować nagranie zachęcam do przeczytania książki rGłos odzyskanyr1; Doreen Lenz Holte. Jest pewna szansa, że po tej lekturze spojrzy Pani z trochę innej perspektywy na nagrywanie jąkanej mowy.
Monika111
Użytkownik

brak
Dodane dnia 20-11-2016 23:02 #3
Wprawdzie nie czytałam tej pozycji, ale komentarz zabrzmiał trochę jak zarzut skierowany w moją stronę, ponieważ potrzebuję nagrania audio dziecka jąkającego. Niestety, ale nie znam w moim otoczeniu takiej osoby, dlatego zdecydowałam się na poszukiwania internetowe. Poza tym nie ja wymyślam formy zaliczenia przedmiotu - jest to jedyna droga do zdobycia pozytywnej oceny, więc tym bardziej nie rozumiem zarzutu.
Pozdrawiam!
virino
Użytkownik

brak
Dodane dnia 21-11-2016 08:44 #4